Projekt címe: Ügyviteli rendszer kialakítása a Végh & Végh MKT Kft.-nél Támogatás összege: 5 084 120 Ft Támogatás intenzitása: 40% Projekt befejezés dátuma: 2020.01.18. Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00493
Projekt leírás:
A pályázat megvalósítása során egy integrált ügyviteli rendszer került bevezetése, ami hatékonyan támogatja munkafolyamatokat, kiemelt fontossággal, az iktatás, dokumentum kezelés és az ügyfél kapcsolati rendszer CRM területeire.
A megadott célterületek bevezetése Microsoft SharePoint platformon futó Organo helyben telepített ügyviteli szoftver csomagjából, valamint, a Microsoft Office 365 publikus felhőszolgáltatásból és a saját privát felhő szolgáltatásból álló Organo Cloud ügyviteli szoftver előfizetés csomagjából összeállított integrált, hibrid rendszer.
Organo ügyviteli megoldások tartalma:
A fenti komponensek egy integrált hibrid rendszerbe szervezve kerültek bevezetésre.
Az Organo helyben telepített szoftvercsomag az alábbi modulokat és funkcionális célterületeket tartalmazza:
Az Organo Cloud felhőszolgáltatás csomag az alábbi modulokat és funkcionális célterületek tartalmazza:
A pályázatban beszerzésre került két db Mac Book és egy Xerox nyomtató is.
Szolgálatatásaink:
Tűzvédelem
Munkavédelem
Környzetvédelem
Adatvédelmi, Süti beállítások /Cookies/
Elérhetőségeink: