Pályázatok

Projekt címe: Ügyviteli rendszer kialakítása a Végh & Végh MKT Kft.-nél Támogatás összege: 5 084 120 Ft Támogatás intenzitása: 40% Projekt befejezés dátuma: 2020.01.18. Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00493

Projekt leírás:

A pályázat megvalósítása során egy integrált ügyviteli rendszer került bevezetése, ami hatékonyan támogatja munkafolyamatokat, kiemelt fontossággal, az iktatás, dokumentum kezelés és az ügyfél kapcsolati rendszer CRM területeire.

A megadott célterületek bevezetése Microsoft SharePoint platformon futó Organo helyben telepített ügyviteli szoftver csomagjából, valamint, a Microsoft Office 365 publikus felhőszolgáltatásból és a saját privát felhő szolgáltatásból álló Organo Cloud ügyviteli szoftver előfizetés csomagjából összeállított integrált, hibrid rendszer.

Organo ügyviteli megoldások tartalma:

  • Organo helyben telepített szoftvercsomag
  • Organo Cloud felhő szolgáltatás csomag

A fenti komponensek egy integrált hibrid rendszerbe szervezve kerültek bevezetésre.

Az Organo helyben telepített szoftvercsomag az alábbi modulokat és funkcionális célterületeket tartalmazza:

  • Vállalati CRM, értékesítés terület
  • Elektronikus iratkezelési rendszer

Az Organo Cloud felhőszolgáltatás csomag az alábbi modulokat és funkcionális célterületek tartalmazza:

  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés
  • Táv- és csoportmunka támogatás
  • Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow)
  • Tudásmenedzsment.

A pályázatban beszerzésre került két db Mac Book és egy Xerox nyomtató is.